Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 75
Pokaż wszystkie komentarzeJA MAM YAMAHE YZF R125 odblokowaną .Mam do niej sportowy moduł power comander II i wydech acrapovic i jadę na niej 145KM\H więc niech mi tu nikt nie mówi że wyciśnie więcej bo się nie da !!!!! mam jakieś 25 koni i już nic się nie da więcej tuningować w silniku czterosuwowym motocykl osiąga moment obrotowy 14 tyś przy czym zablokowany tylko 11.5 tyś .Mój motor rozpędza sie szybciej niż standardowa wersja lecz od razu mówię że taki tunning jest nie opłacalny gdyż nie zrobicie z 4 sówa 125 szatana szos koszt takiego tuningu to układ wydechowy 1800 zł qa moduł 1200 + 300 zł montaż gdyż trzeba go ustawiać pokokokomputerem
Odpowiedznajpierw sie dowiedz co to jest moment obrotowy, bo to o czym ty piszesz, to obroty silnika (a dokladnie walu korbowego). 25 koni z 15 to tez niezle :D jak sprawdziles, ze wkreca ci sie do 14tys/min, jak w mojej obrotomierz wyskalowany jest do 12 :) pomysl chociaz troche logicznie, jak twoja maszyna wybiera 145, a nasze 'stocki' osiagaja ponad 130, to w co idzie te 10 koni?:)
Odpowiedzhahahahaha 25km no mistrzu niezła bajeczka :] " ta a ja mam bandita 1200 z silnikem od koenigsegg ccxr" ,szkoda mi ludzi ktorzy piszą takkie głupoty.
Odpowiedz